Melodifestival på distans

Emma och jag hade planerat en så bra kväll. Melodifestival och god mat. Men nehej, min spelare vägrar spela upp sändningen på SVT så det blev att följa händelseföroppet på aftonbladet i textform. Snacka om stämningsdödare! Har inte ens kunnat lyssna på bidragen och kan därför inte göra några vidare uttalanden om huruvida det var bra ikväll eller inte. God mat blev det i alla fall. Alltid något.

Imorgon ska jag till rangen och träna lite. De första stela slagen efter en vinter utan svingar. Hoppas att det blir lite varmare i morgon än var det har varit senaste dagarna bara. Det var nödvändigt att leta fram vintervantarna idag. Återkommer med en svinganalys imorgon.

image107
Var tvungen att lägga upp ett kort på mina söta små hundar som väntar hemma i Sverige

Kommentarer
Postat av: Anonym

morning,
såg meldofestivalen me angelica hemma hos hennes föräldrar i skeda udde...det gör inget att du missa bidragen då en låt som kom långt hette Kebab-pizza ..tralal la..helt sjukt, melodifestivalen börjar bli nåt tyskt flams-trams , haha :)

ha en bra dag

2008-02-17 @ 08:37:28
Postat av: Thom

ja eling du missade inte ett skit kan jag säga!

2008-02-17 @ 19:30:06
URL: http://thom.blogg.se
Postat av: mormor

Grattis på Alexandra-dagen.Skaplig melodifestival.
Vi tyckte alla i Duseborg att rätt låtar gick vidare.

Kramar från Elins "fan"club i Sturefors.

2008-02-17 @ 20:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0