Tillbaka till tentaplugg

Nytt år, nya möjligheter. Möjligheterna inom de närmaste tre veckorna sträcker sig dock till biblioteket och tillbaka. Det är dags att tentaplugga. Det som man är så härligt bortskämd med hemma i Sverige, dvs ledig tid för att studera innan själva tentan, existerar inte här. Föreläsningarna håller på ända fram till tentatillfället. Men man får ju ta seden dit man kommer som det så vackert heter.

Nytt år sedan idag. Känns ju bra. Det blev dans inatt, somnade vid femtiden, och vad som hunnits med idag var ett besök på Starbucks med Anna, och nu är det väl bara att gå och lägga sig igen. Imorgon halv 9 kommer jag att befinna mig på biblioteket med Straffrättsböckerna i högsta hugg. Jag ska lära mig allt. Det mesta i alla fall.

Gott Nytt År på er alla!

image78

   
Tolvslaget på Rosis balkong!

Kommentarer
Postat av: angelica

Tänker på dig! =)

2008-01-02 @ 20:53:56
URL: http://angelwilson.blogg.se
Postat av: angelica

Nytt år.. =)
Den här helgen sitter jag o pluggar igen, tentan kändes ok igår, vet inte alls hur det gick.. men så har vi one to go på tisdag... 24timmars.. så då vet du vad jag gör.. =)
Puss & Kram till bästa Elin!

2008-01-05 @ 13:56:24
URL: http://angelwilson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0