Vad som hänt sen sist...

Jag cyklar till jobbet två gånger i veckan, och förra veckan hade vägen försvunnit... floden Isar hade liksom fått för mycket vatten så jag fick vada en bit med min cykel.. det är annars en jättefin väg att cykla, ca 15 km längs floden på små skogsvägar...

 

En hel dag tillbringade jag i Westpark tillsammans med massa fåglar, en brandbil och en stekande sol...

     

Rosi har även kommit tillbaka från sin semester på den svenska västkusten. Gullig som hon är fick jag massa lakrits!!!



I onsdags var jag också för andra gången med på inspelning för tysk TV, denna gång Mandeltårta.. yes.. min karriär som hobbybagare är i full gång.. =)

Hoppas allt är bra med er!

Många kramar

Kommentarer
Postat av: Morfar

Hej hjärtat!

Tufft att cykla på vägar som inte finns

men det blev ju fina bilder

Vi är i Källvik med varierande väder

har haft gäster ett par dar

Vi ser fram mot att få smaka på Din

som vi tror delikata mandeltårta.

Ses snart,vi längtar!

Bamsekramaar

2009-08-14 @ 18:06:05
Postat av: Anonym

2009-08-14 @ 18:07:41
Postat av: Anonym

2009-08-14 @ 18:09:17
Postat av: angelica

shit va me vatten!

galet!

hörde att du ringt häromdagen, kände igen rösten =)

ett mail är på G, för det där med handskrivna brev kan jag visst inte längre.. tusan!

saknar dig elin!

KRAM

Postat av: angelica

vicket mail sen va? hihi =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0