Jag är dålig på uppdatering...

Då är det tisdagkväll och jag kom hem från jobbet för ett par timmar sedan. Helgen har mest gått åt att bli av med min förkylning och hosta, och det verkar ha lyckats för idag känns det mycket bättre. Jag var och handlade precis och köpte jordgubbar. Det är bra med att bo i Tyskland, det finns alltid billiga och goda jordgubbar...

Som sagt, annars har det inte hänt så mycket. Vi var på en outlet utanför Ingolstadt ca 6 mil från münchen i lördags, jag, Henrik, Matilda och Andreas. Det var stort och fanns många olika märken, men jag hittade inte så mycket. Det blev i alla fall ett par pyjamasbyxor från Calvin Klein. De är väldigt sköna!

Imorgon ska jag sitta på biblioteket hela dagen och sen är det kör på kvällen. Ska bli kul att få sjunga lite igen.

Lägger upp ett par bilder från vår pizzakväll vi hade förra veckan...

    


Kommentarer
Postat av: Anette

Är du medveten om att du gör din kära moder grön av avund???? du vet nog varför! Skönt att du är på bättringsvägen, här är det alldeles vitt ute och just nu snöar det, hmm. Ska på hundkursen i kväll.

Puss puss

2009-03-11 @ 15:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0