Vardagsfunderingar...

Ska snart lägga upp lite bilder från vår underbara skiddag i söndags så ni får se hur härligt vi hade det. Tills dess ska jag bara förmedla lite av vad jag har att ta ställning till under dessa dagar när jag har ytterligare två veckors ledighet innan universitetet drar igång igen...

1. Måste välja kurser. Kanske något som inte har med juridik att göra också. Hittade precis en kurs på två timmar i veckan som heter "Kultur och historia från medeltidens Gotland". Kanske skulle vara något?! Hmm..

2. Vad ska jag äta idag? Det är det andra frågetecknet.. har inte handlat på ett tag och nu återstår bara morötter, kaviar och pulvermos. Någon som har förslag på vad man kan göra med dessa ingredienser?

3. Man märker hur mycket tid man har över när man inte har så mycket att göra och att andra som faktiskt har saker att göra inte har tid. Fast frågan är om den här bortförklaringen jag fick av pappa när jag pratade med honom på Skype medan han åkte X2000 från Malmö var lite genomskinlig: "Nej men du, vi ska köra om ett godståg nu, så jag måste koncentrera mig på det. Men vi hörs!"

4. Har sökt lite jobb som jag kan ha under terminen, får se om jag hittar något spännande...

Over and out!

Kommentarer
Postat av: angelica

Åh, önskar att jag hade kunnat svara.. Saknar dig min vän!
Tänk om du hade övervägt valet att åka tillbaka till det där himla tysklandet två veckor för tidigt en gång till.. då hade du kunnat vara med mig dygnet runt istället ;-)
Puss & Kram sötis

2008-04-03 @ 22:12:06
URL: http://angelwilson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0