Attans...

Ah okej, man ska inte vara för kaxig. Hämtade resultatet på civilrättstentan och det var kanske inte så bra. Det var inte bra. Men jag klarade den i alla fall. Vet att det alltid brukar komma någon slags förklaring/bortförklaring till varför det inte gick bra (för det kan ju inte vara så att jag faktiskt inte är bättre..?) så här kommer de:

1. Herr Dr Platscheck skrev en konstig fråga
2. Jag tolkade frågan fel
3. Hade jag tolkat frågan rätt hade jag inte hunnit på två timmar
4. Två timmar är för lite
5. Äsch, skit samma!

Men en glad nyhet är att jag och Emma fått biljetter till kvartsfinal och final i fotbolls-EM. Frågan är ju om Sverige kommer så långt?!

image105

Kommentarer
Postat av: Cj

vi fick ingenting alls:S...

2008-02-14 @ 16:22:30
URL: http://diddan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0