Sushi till frukost

Har nu provat "Running Sushi" för första gången. Vad som kan konstateras är att det kanske inte är det bästa att äta till frukost eller när man vill umgås samtidigt som man äter. På 30 minuter ska man äta så mycket man hinner, dvs plocka saker från bandet som rullar på i maklig takt på ena sidan av bordet. Vi hade i alla fall turen att sitta i början av bandet.. stackars de som satt i slutet, de kan ju inte ha fått något gott alls.  

Den här dagen har varit väldigt ineffektiv och oproduktiv, men sådana dagar måste ju också förekomma. Jag släpade mig i alla fall till Sausalitos, en bar vid universitetet, och drack en pina colada med tjejerna. Imorgon hoppas jag att solen lyser och att jag lyckas slå upp europarättsböckerna.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Annie

Hej Elin! Vi åker till Chester med Engelska 2-kursen faktiskt och är där i en vecka. Sen ska jag och några kompisar åka runt i England och Scotland en vecka och sen avslutar vi det hela i London. Tor möter upp där så att vi får lite semester tillsammans :) 2½ vecka i GB blir det, skoj skoj! Hoppas tentan gick bra! :)Du kommer väl på Jubiléet? :D

2008-02-16 @ 15:29:22
URL: http://klanto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0