Det stora provet är gjort...

och ja, jag får börja på utbildningen i höst. Var ju tvungen att göra ett tyskaprov för att visa att jag faktiskt kan tyska (det räcker ju inte att jag redan har pluggat tyska kurser i helt år med höga betyg eller skrivit en hel uppsats på tyska...) så förra veckan och igår deltog jag på provtillfällen tillsammans med massa andra utländska studenter, de flesta från Kina och Japan... nu var provet inte svårt och jag klarade den högsta nivån så idag blir det betygsutdelning och sektdrickande.. jaja..

Imorgon ska vi ha en golfkväll med Biergarten efteråt, rangen ligger precis bredvid en jättemysig Biergarten... på dagen har jag tänkt att jag ska skriva klart mitt tyskaarbete som jag har skjutit framför mig sen.. ja vad blir det nu.. 2006 (!) okej, inte bra så det måste göras NU för att jag ska kunna ta ut min examen i oktober..

Hoppas ni alla mår bra!

kramar

Kommentarer
Postat av: Mamman

Hipp hurra va bra! men hur kan man få skjuta på ett arbete i tre!!!år, fattar inget men du vet ju vad du gör. Hörs. Puss och kram

2009-08-26 @ 19:30:00
Postat av: Emma

grymt att du klarade tyskan ;) Saknar dej här i Linköping! STOR KRAM!!

2009-08-26 @ 20:37:33
Postat av: angelica

Bra jobbat Elin!

ps. hade helst sett att du helt plötsligt tappade allt vad tyska heter så att du blev hemskickad.. hihi :P

Postat av: thomas nyss fyllda 50

Hej roligt att höra att det gick vägen, men nu tänkte jag prata lite om mig själv. DET GÅR FORTFARANDE ATT SKICKA PRESENTER I OCH MED MIN FÖDELSEDAG,



HA DET BRA ALLIHOPA,

ps. ELIN HAR MIN ADRESS

2009-08-29 @ 11:30:37
Postat av: elin

Pappa! det blir inga fler presenter.. inse fakta! inte förrän 60! puss

2009-08-29 @ 15:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0