Börjar få rutin på Fasching

Min fjärde Fasching är över. Trots att det snöade ymnigt och var blött och kallt fylldes gatorna av utklädda, öldrickande bayrare. Vi drack kaffe och var inte utklädda. Man behöver väl inte ta alla seder dit man kommer eller..?!

Var första dagen på Disney International igår där jag kommer jobba några timmar i veckan som Trainee. Alla är verkligen hur trevliga som helst och vem kan vara på dåligt humör när man omges av stora gosedjur och färgglada planscher på disneyfigurer? Pratade med en kille i Californien när jag skulle aktivera mitt disney-konto och han avslutade samtalet med "Have a magical day!". Är det inte underbart!

På söndag ska det bli 11 plusgrader här, så jag håller tummarna för att våren kommer nu..

många kramar  

Kommentarer
Postat av: Mammi

Något säger mig att du har hamnat i ditt rätta element!!!! Vilket underbart sätt att avsluta ett telefonsamtal, det ska jag ta efter, eller måste man kontakta upphovsmannen??

Tusen pussar och önskningar till dej min tjej.

2009-02-25 @ 17:02:55
Postat av: angelica

<3

hej elin, tänker på dig min vän!

ha det alldeles magical!

Postat av: Mormor o Morfar

Hej vår pärla, som din gammelmormor kallade din

mamma. Det är så roligt att följa Dej på bloggen

och höra att Du har det bra.

Va rädd om Dej Vi hörs !

Kramar

2009-02-26 @ 22:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0