I'm back!

Sex månader, en skatterättskurs, en julafton och en resa till Costa Rica senare är jag tillbaka i München. Tiden har som vanligt gått fort och min sista termin på Affärsjuridiska programmet är sedan några veckor igång på riktigt. Fram till mitten av maj ska en Masteruppsats om 30 högskolepoäng skapas. Men det ser jag fram emot. Vi kommer tilldelas handledare i slutet av veckan och sedan är det bara att köra.

Det har snöat i stort sett varje dag sedan jag kom hit förra veckan. Dumt, eftersom jag inte fick plats med vinterjackan i min oversizade packning. Men jag hoppas att våren kommer snart, med mycket sol!


Nu ska jag trots min tunna kappa trotsa snön och minusgraderna och ta en promenad i kvarteret här i Schwanthalerhöhe.  

kram till er alla...


Kommentarer
Postat av: angelica

Hej Hej Hej Elin!

Välkommen tillbaka, eller.. bort.. eller.. :P

Saknar dig lite allaredan ;-P

Ska bli kul o läsa lite om vad du gör!

Ta hand om dig!

KRAM

Postat av: Home sweet home

Kul att du är på igen gumman. Typiskt med jackan va? Du får ta några extra tjocka tröjor om du får plats under den tunna jackan. Skype till helgen!!! puss på dig hjärtat. Mamma.

2009-02-19 @ 09:46:19
Postat av: Emma

Va kul att höra att du har landat! Coolt att du är tillbaka nu. Ha de bäst!! kramar

2009-02-19 @ 20:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0