Sista helgen...

... innan det börjar på riktigt kan man säga.

Igår var vi på inflyttningsfest och senare ut för att dansa lite. Vi hamnade på Josefs där det kändes som om man kom in i någons vardagsrum, men det var trevligt och bra musik. Nu sitter jag i lägenheten och Rosi åkte iväg till optikern för att prova ut nya glasögonbågar. För övrigt har vi inga direkta planer för helgen, det blir tid för mental inställelse av att det nästa vecka är dags att ordentligt börja skriva på uppsatsen. Dessutom börjar jag min Trainee på Disney International, det ser jag fram emot. Jag tror att det är bra att ha något annat än uppsatsen för att få motivation när man väl skriver.

Hoppas att ni alla har det bra där hemma. Glöm inte att hålla mig uppdaterad om vad ni gör!

många kramar från en vintrigt München



Kommentarer
Postat av: Anette

Ring,ring bara du slog en signal!!!!! Sitter stand by vid skype, vi hörs.

2009-02-22 @ 18:41:23
Postat av: angelica

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0