Mitt i veckan - onsdag

Min produktiva vecka blir nog inte så produktiv. Jag är sjuk och det blir nog sängläge hela dagen idag. Jobbade i går och ska jobba imorgon också, så har resterande dagen på mig att bli någorlunda frisk. Ett mål idag är i alla fall att söka upp artiklar från en tysk databas och spara ner på datorn, hoppas att de kan komma till användning till uppsatsen. Om åtta veckor ska första delen vara klar så det blir till att öka tempot lite nu.

Måste ge en eloge till mormor och morfar som skrev ett meddelande på nästan perfekt tyska till förra inlägget. Jag är imponerad! Jag kanske ska börja skriva på tyska här istället?

Hoppas ni mår bra allihopa!


Kommentarer
Postat av: Papa

Hey ich würde nicht niedriger sein als Ihr Großvater. Heute sollten Mutter und ich bei der Vernissage in Mjölby, schauen wir uns an Åsa Kvissbergs werke. Und später werden wir heute Abend zu Hause sein zu Kvissbergs, zu hören Oper. hoffen, dass Sie sich besser fühlen, Have a good day.



ps. auf diese Weise, wenn Sie können, Isoisä

2009-03-07 @ 10:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0