Söndag

Jag och Rosi har spelat badminton idag, det var skoj. Har nog inte spelat det sen högstadiet men det gick bra ändå. Vi körde full fart i en timme, och tydligen använder man en annan muskel i armen än med squashen för hela min hand rycker som en besatt nu. Vi ska försöka spela en gång i veckan.

Har också suttit på balkongen i bara linne och solat lite idag samtidigt som jag läste ett kapitel i en av de tyska insolvensböckerna som jag har lånat. Skönt med sol! Efter en dusch hade vi nu tänkt baka scones och dricka kaffe.

Sammanfattningsvis en härlig söndag.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hejsvejs. Sussi och jag och alla hundar har haft en skön promenad. Sedan blev det sussimasssage, varm soppa med nybakat bröd och små praliner till teet framför brasan. Snacka om livskavlitet...

Skönt att höra att detta goda har gått i arv.

Stor och varm kram till dig. Hälsa Rosie så gott.

2009-03-02 @ 14:55:03
Postat av: Anonym

Hi Elin !

Spas mit badminton, Wir haben in Kallahti ein

paar Tagen schöne Wanderungen

Hier zu Hause ist langweilig Wetter, grau und

stumpf aber es ist immer noch langsam in Richtung

Fruling

Haben sie so gut!

Kramer Oma / Opa

2009-03-02 @ 20:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0