Vi är igång!

Vi är inne på tredje föreläsningsdagen och jag är redan trött. Är inte van att koncentrera mig under så här långa stunder antagligen.. hehe. Just den här veckan är dock lite speciell, för det gäller att gå på så många föreläsningar som möjligt för att sen kunna bestämma vilka man verkligen vill ha. Nu över lunchen är jag och Anna (som för övrigt kom tillbaka från Berlin igår och ska bo hos mig i några dagar) hemma för att gå och handla och äta lite. Sen är det tillbaka till universitetet och föreläsning "Cyberlaw" som gäller. Jag får återkomma med funderingar kring vilka jag väljer när veckan är slut. Skulle ju vilja haft någon cool kurs som Sara och Johan i Dresden har haft. De har nämligen läst rymdrätt. Det finns inte här. Det enda jag hittade var en kurs i Wien som behandlade rättsaspekter på fotbolls-em, men den var självklart full. Jag får väl hålla mig till så spännande saker som skatterätt och bolagsrätt då...

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0