Hoppas det börjar regna nu...

...för att plugga på biblioteket i den här värmen är nästintill omöjligt. Två dagar kvar till kapitalbolagstentan, tre dagar till skatterätten och sex dagar till europarätten. Idag har Emma och jag legat vid poolen och so..pluggat.. hmm. Men imorgon har de lovat regn så då går det bra med biblioteksplugg. Imorgon ska vi dessutom sjunga på ett barnsjukhus med kören. Det blir Astrid Lindgren-tema.

Annars har det inte hänt så mycket. Efter tentorna åker vi till Italien i ett par dagar, sen kommer mamma och pappa för lite allmän sightseeing och golf (kriteriet för banan är enligt pappa att man ska kunna se alperna..). Efter det bär det av hem till Linköping. Utlandsåret är snart förbi och som alltid har det gått oerhört fort. Har jag hunnit göra allt jag ville göra? Nej. Men då är det ju tur att jag har vissa planer på att återvända inom en snar framtid... Får se hur det hela utvecklar sig. Ett som är säkert är i alla fall att jag har kommit att gilla München så mycket!

Hoppas allt är bra med er därhemma!

Vi ses snart!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0