Bayern München, tyska mästare för 21:a gången!

Fotbollsfeber i München. I förrgår spelade Bayern sista matchen i Bundesliga mot Hertha Berlin och vann såklart. Redan innan var det också klart att de vunnit ligan så det var galet mycket folk ute på gatorna. Spelarna åkte förbi oss på Ludwigstrasse i cabbade Audi. Vi gjorde ett tappert försök att ta oss ner på Marienplatz men det var svårt att ta sig fram så vi åkte tillbaka till universitetet för att kolla hockeyn istället. Det beslutet var väl inte heller så kul så där i efterhand eftersom finnarna lyckades slå till med 4-0. Vi svenskar på baren höll låg profil och smög oss hem i natten.

Veckans höjdpunkt: Jag fick ett riktigt brev på posten. Då blev jag glad. Tack Angelica!

Veckans projekt: Anordna min födelsedagsfest tills på lördag. Jag hoppas nu Charlotte Perrelli går vidare från kvalet. Jobbigt annars eftersom vi ska ha schlagertema.

Kommentarer
Postat av: CJ

jahaaa.. är det schlagerfinal på lördag.. då förstår jag..

2008-05-20 @ 16:58:05
Postat av: Anonym

Grattis, grattis Elin på din födelsedag. Hoppas nu att det blir en bra schlagerfest med Sverigevinst och allt.

Bamsekramar från Lotta (Leif och Gustav hälsar också)

2008-05-24 @ 09:44:58
Postat av: Anonym

Hjärtinnerligt GRATTIS på Din födelsedag !

Hoppas Din dag blir riktigt bra.'

Stora varma och många kramar

från Mormor & Morfar

2008-05-24 @ 10:58:12
Postat av: angelica

Ja må hon leva, Ja må hon leva!

Tänker på dig mer än vanligt idag =)

Massa Kramar

2008-05-24 @ 12:11:59
URL: http://angelwilson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0