Morgonen i punktform

1. Väckarklockan ringer - jag går inte upp
2. Den ringer igen - går inte upp nu heller
3. Stänger av klockan - och går faktiskt upp
4. Äter en snabb frukost samtidigt som jag packar väskan med alla böcker
5. Klär på min snabbt
6. Sminkar mig snabbt
7. Fixar håret väldigt snabbt
8. Springer till u-bahn ännu snabbare
9. Hinner precis med
10. Får vänta mitt i tunneln för det är byggarbeten på spåren
11. Kommer tillslut fram till biblioteket
12. Det är fullt.
13. Måste åka hem igen
14. Upprepning av punkt 10
15. Kommer hem igen
16. Tänker plugga
17...men det går inte...

Kommentarer
Postat av: Frida

Stabi blir fullt klockan 8 under tentaperioden. Ha så roligt!

2008-01-23 @ 11:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0